سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باغچه کوچک ما

آخرین پست! شنبه 87/12/24 ساعت 11:30 صبح

سلام

این آخرین پست امسال و آخرین پست دیناخانومی تو باغچه اش است که تو پارسی بلاگ برای اولین بار درستش کرد! راستش حدود 2 سال و نیم پیش بود که با خوندن وبلاگ آیسان و بعد آرش تصمیم گرفتم برای پسرک وبلاگ بزنم! وبلاگ پسرک را برای اولین بار تو پرشین درست کردم ولی سر یک موضوع بی اهمیت فی*لتر شد! مامان آرش لطف کرد برام تو پارسی بلاگ یک وبلاگ زد و آرشیومو منتقل کرد! از اون روز به بعد من از طرفداران و کاربران پارسی بلاگ شدم! تیرماه پارسال که زیر فشار های روحی بدی بودم واقعا نیاز داشتم جایی باشه که بتونم حرف های دل خودم را بنویسم و چون اصلا دلم نمی خواست وبلاگ پسرک را از حالت اختصاصیش در بیارم یک وبلاگ زدم برای خودم به نام حیاط خلوت خانه من! حیاط خلوت را خیلی دوست داشتم و به استثنای چند مزاحم دوستان خیلی خوب و مهربون و دلسوزی پیدا کردم! همون طور که می دونید حیاط خلوت را شوشو کشفید و دیگه از خلوتی در آمد! برای همین آمدم و باغچه را زدم و به خاطر علاقه ام به پارسی بلاگ و امکانات خوب و سهولت کار کردن باهاش تصمیم گرفتم باز تو پارسی بلاگ وبلاگ بزنم! باز دوستان خوبم از حیاط خلوت همراهم بودن و عده ای هم اضافه شدند! با همه احساس صمیمیت کردم و نسبت به تک تکشون احساس دلبستگی و محبت! از شادی هام و از دردهایی که آزارم می داد گفتم! در جریان بودید که وبلاگم باز توسط جناب همسر کارآگاه کشفیده شد و شاهد پست های جنجالی اون روزها بودید و راستش ان بار خیلی هم ناراحت نشدم که شوشو کشفیده اش! وبلاگم جزئی از روزانه هام شده! باهاش زندگی می کنم و با تک تک نوشته های و نظرات دیگران روحیه می گیرم! با حضورتون و دیدن محبتتون دلگرم میشم! راستش با وجود علاقه ای که به پارسی بلاگ دارم ولی به دلیل این که خیلی از دوستان گفتند باهاش مشکل دارند مجبور به اسباب کشی شدم! امیدوارم تو خونه جدید بتونم از حرف های زیباتری بنویسم و خاطرات شادتری را ثبت کنم! منو تو خونه جدید تنها نگذارید!

 

باغچه جدید خانه ما

 

راستش آدرسش خیلی سخت نیست! همین آدرسه ولی در پرشین! اول می خواستم آرشیومو را منتقل کنم ولی شوشو گفت چرا می خواهی خاطرات بدت را دنبال خودت این ور و اون ور ببری! این شد که آرشیو را منتقل نکردم! این جا بازه به عنوان آرشیو من! بهش سر میزنم چون خاطرات خوبی از همدلی ها را برام تداعی می کنه! ممنون که باهام بودید و ممنون که باهام هستید!

 

آخرین پیوست: برای آخرین پستم کامنت بگذارید ها! دلش می سوزه! پست جدید را تو خونه جدید گذاشتم! سال نو مبارک!


نوشته شده توسط: خانومی

روزمره


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

آخرین پست!
پراکنده گویی دم عید!
[عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
81222


:: بازدیدهای امروز ::
0


:: بازدیدهای دیروز ::
0



:: درباره من ::

باغچه کوچک ما

:: لینک به وبلاگ ::

باغچه کوچک ما


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

روزمره[15] . خاطرات قدیمی[6] .


:: آرشیو ::

مهر 1387
آبان 1387
آذر 1387
دی 1387
بهمن 1387
اسفند 1387


:: دوستان من (لینک) ::

ساناز جون
صحرا
مریم عزیز
آریانا
سوگلی عزیز
آنیتا
آرام و حلمای عزیز
لی لی جون
خانوم خونه
ستاره عاشق
سفیدبرفی
خاطرات تینا
پینه دوز
ناردونه
ملودی جون
مجهولانه
آرمینا
مینا جون
مهرتابان
نارسیسا
مسی و دخترش
چمدان حرف هایم
آتی عزیز
ملیحه جون
مهربانو
نگین جون
ترپچه نقلی
عسل بانو
بلفی
مری جون
فرام عزیز
عسلی جون
دنیای ماریلا
بی بی ستاره عزیز
روزهای روناک عزیز
فاطمه عزیز
دلنوشته های یک زن آریایی
زنی به رنگ آب
نوک طلا و مخملش
سایه عزیز
بهناز عزیز


::آمار وبلاگ::